maandag 9 mei 2011

Aflevering Henk

Vanavond is de tweede aflevering er voor. Ik ben even door de opnames gegaan die gemaakt zijn door voornamelijk Henk. Wij kunnen wel the making of gaan maken van deze twee uitzendingen. Hieronder de tekst en het liedje wat geschreven is voor Henk. Gezongen door Sharon Kips! Wat een stem! In het filmpje wat gemaakt is door Nelinda Troost, zie je ook Gerald Troost. Achter de piano zit Henk Pool. Jay-P speelt mee met de gitaar, wauw wat kan hij goed en mooi spelen. Dan zie je nog Ivo (Tompoes), de geluidsman en Ron ( Ollie B. Bommel) de cameraman. Wat was het gaaf met z'n allen. Ik stel voor over 5 jaar terug met z'n allen..... ;-)!

Zout
© tekst en muziek: Henk Pool & Matthijn Buwalda, 2011

Het water kwam zo onverwacht
Ik kon de vloedgolf niet ontwijken
Zo loop je in de volle zon
Zo zie je al je dromen drijven

(Neem het mee)

De toekomst die ik voor ons zag
Ligt nu opeens in het verleden
De storm kwam als een donderslag
Mijn stralend blauwe hemel tegen

(Neem het mee)

Chorus:          Wanneer het zout komt met het water van de zee
Reinig dan mijn wonden
                        En neem de pijn weer met U mee
                        En als mijn zekerheid wordt weggespoeld als zand
                        Komt U mij dan redden
                        En draag me door het water naar het vaste land

Mijn dromen zijn verdronken
Maar de hoop in mij is nog in leven
Ik hoop mijn zoute tranen op een dag
Weer aan de zee te geven

(Neem het mee)

Coda:
Neem het mee


6 opmerkingen:

  1. Toch nog maar een keer reageren op je weblog.... Wat was ook dit een mooie uitzending! Ik blijf geraakt door jullie verhaal en jullie getuigenis.
    En inderdaad.... je hebt een geweldige man! liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om te zien hoeveel liefde jullie hebben voor elkaar, de mensen om je heen en voor onze grote God!

    Ook dit was inderdaad een mooie uitzending, indrukwekkend.

    Als je wilt weten wie er nou precies met je meeleest wil ik je wel mijn weblogadres geven, ik schrijf eigenlijk bijna niet meer maar dan krijg je een beetje de indruk wie er met je meeleest! Is wel zo eerlijk he!

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige aflevering weer! Echt met tranen in mijn ogen gekeken! Wat zijn jullie moedig zeg!

    Liefs
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Jorijke!

    We hebben de afleveringen ook gezien, wat hebben jullie toch veel meegemaakt. Als je het dan zo weer terug ziet... Ik vind je echt zo geweldig sterk, ben vol bewondering! Je blog is btw ook leuk, je schrijft erg goed!

    Succes met alles en we moeten snel weer n xtje wat afspreken!

    Liefs,
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kippenvel! Echt een mooi lied, ik vond het erg bijzonder om de uitzendingen te zien. Wat zijn jullie mooi samen =)

    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi! ik wil sharon echt n keer zien :)
    groetjes iemand van de Petrakerk-heemstede

    BeantwoordenVerwijderen