woensdag 11 mei 2011

Dichtbij

Het was weer een mooi concert van Marco!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jorijke,

    toch maar even een reactie op je blog gezet. Ik ben via de blog van Tiny op jouw blog terecht gekomen. Wat waren het prachtige afleveringen van de Verandering en wat zijn er mooie liederen gezongen!
    Ben je dinsdag naar Marco geweest? Ik was er ook 1 van de 32000. Wat kan muziek je toch raken!
    Groetjes, Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemijn,
    Leuk iets van je te horen. Zo weet ik een beetje wie mijn blog lezen. Ja, wij vinden de afleveringen ook mooi geworden. We hebben heel veel reacties gehad.
    Woensdagavond ben ik naar Marco geweest, twas geweldig! Echt genoten en hard meegeblérd! Haha. Muziek kan je inderdaad raken. Groetjes, Jorijke

    BeantwoordenVerwijderen