maandag 13 februari 2012

1 jaar!

Lieve lezers van deze blog,

Alweer 1 jaar aan het bloggen. Wat gaat de tijd snel. Jullie hebben het afgelopen jaar een beetje kunnen volgen waar ik/ waar wij mee bezig ben/zijn. Het is prettig om regelmatig van me af te schrijven en te delen wat ik mee maak/ wat wij mee maken. 

Op dit moment zijn wij nog steeds bezig om een lift te krijgen aan huis. Een bezwaarschrift is verstuurd naar de gemeente en we wachten nu op een reactie van de gemeente. Top, dat we hier mee geholpen worden door mensen uit de gemeente.
Verder probeer ik nog meer te reïntegreren als leerkracht. Ik sta nu met veel plezier één dag voor groep 6/7. Dit is gaaf. Ik zou het graag verder willen uitbreiden, de vraag is alleen of dit ook lukt. De tijd zal het leren.  
Dan loopt er ook nog een rechtszaak tegen het RAF. En ben ik nog steeds bezig met revalideren. Wat een nasleep heeft zo'n ongeluk. Iets waar we elke dag mee bezig zijn en mee geconfronteerd worden.

Op naar een nieuw jaar bloggen.
Ik ben benieuwd, wie dit allemaal lezen...Dus een reactie hieronder zou ik wel leuk vinden. En mocht je iets willen weten, (ik kan me voorstellen dat je misschien een vraag hebt, mbt mijn leven, protheses of iets anders) schroom niet en stel de vraag!

Een lieve groet!

12 opmerkingen:

  1. Lieve Jor!
    Bedankt voor alweer een jaar blogberichten! Ik lees ze graag, je zegt waar het op staat en dat is soms fijn :).
    Op naar het tweede jaar, veel (schrijf)plezier!!

    Liefs,
    Elize

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Jorijke,

    Ik vind het bijzonder hoe eerlijk en je vol levenslust kan schrijven!

    Gods zegen,
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om jouw blogs te lezen! Je bent een topper!

    Binnenkort ein-de-lijk een keer een bakkie doen?

    Groetjes, Stéphanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel bijzonder hoe jij met je leven na het ongeluk omgaat. Hoop dat we binnenkort weer lekker kunnen zwemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jorijke, ik kijk elke keer even of er weer een nieuw berichtje op je blog staat. Ik vind het leuk om te lezen hoe je met je leven na het ongeluk omgaat. Heftig, maar ook knap hoor. Ik heb echt bewondering voor je. Je bent een doorzetter, iemand aan wie we een voorbeeld kunnen nemen. Ik weet niet of je me kent, je moeder wel, ik zit bij haar op vereniging. Groetjes vanuit Bunschoten van Janny Bos (Hillegonde's moeder, zegt dat je misschien iets?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You go girl! Topper!

    Liefs Cora!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, dan zal ik ook even laten weten dat ik al een poos meelees. :)
    Mij persoonlijk ken je niet denk ik, al zal Henk het wel weten. Ik vind het fijn om met je mee te kunnen lezen, zo blijf ik toch op de hoogte.
    Groetjes, Ilse (dochter van Gerda, van de Guido)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jorijke,
    ook hier een trouwe volger van je blog. Heb veel bewondering voor jullie hoe jullie met alles omgaan. Echt Bewonderingswaardig!

    Geen idee of je me kent.
    Groetjes ook uit Bunschoten, Yvanka de Ruiter-Wagenaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees ook een keer in de zoveel tijd je blog. En weet je, ik vind je een stoer mens. Zoveel doorzettingsvermogen, ik weet niet of ik dat had kunnen opbrengen in jouw situatie. Bijzonder dat je je verhalen wil delen. Je schrijft in ieder geval boeiend!
    Groetjes,
    Tineke (van Vuuren)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve zus,

    1 ding is zeker je bent een topper en een vechter! ik ben zo blij dat jij mijn zus bent! Lekker blijven schrijven want dat vinden we fijn! Tot snel love you Xx jacintha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey Jorijke,

    Ook ik kijk en lees mee op je blog.
    Je bent een vechter en tegelijk een levensgeniter. Wat een knappe combi! Maar wat gun ik het je, dat er een tijd komt dat het vechten even stopt.. En dat ik kan zeggen: Je bent een echte relaxer!! Maar tot die tijd..
    Sterkte heel veel sterkte met vechten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve allemaal!
    Bedankt voor de lieve woorden en leuke berichtjes. Krijg ik toch iets beter beeld van wie dit lezen. Ik weet allemaal wie jullie zijn.
    Het beste voor jullie allemaal,
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen