woensdag 30 november 2011

Protheses

Half zeven de wekker gaat...wat mij betreft te vroeg. Toch maar opgestaan en op weg naar Apeldoorn gegaan. Daar hebben ze weer gesleuteld aan mijn protheses.
Over twee weken mag ik nog een keer komen en dan gaan ze ze cosmetisch afwerken (een kuit en scheenbeen). Ondertussen heb ik mijn tijd daar nuttig besteed, geschreven aan mijn sinterklaasgedichten. Je moet die oude man toch een beetje helpen. Rij ik terug naar huis hoor ik een kerstnummer op de radio.....Dat mag van mij nog wel even wachten.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jorijke, Stoere laarzen heb je daar staan, kan ook veel in, als Sint voorbij komt :) maar zonder gekheid, sterkte met alle tegenvallers van de laatste tijd!! We denken aan je!!
    Liefs,
    Evelien & Jaap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek zo die laarzen bij de prothese!!

    Ik heb je alweer even gemist op blogspot:-) Blij weer wat van je te horen:-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen