dinsdag 26 april 2011

Op teevee!

Aanstaande maandag 2 mei is het dan zover, wij zijn dan met ons verhaal te zien op Ned 2 om 18.25 in het programma De Verandering. En dan op 9 mei is de tweede aflevering. Aanstaande maandag sta ik centraal in het programma en op 9 mei staat Henk centraal. Ik heb hier en daar al een beetje proberen te vissen bij wat mensen van de eo. Maar ze houden goed hun mond dicht. Ben nieuwsgierig...
Vinden we het mooi? Of valt het tegen? Welke beelden hebben ze gekozen?
Jullie zullen in ieder geval een beeld krijgen van de dokters, het ziekenhuis en van dominee Jaco.

Het kan zijn dat er aankomende maandag in de kranten een bericht staat of een vooraankondiging van het programma. Volgende week komt er in ieder geval een artikel in de Visie.
Wij zeggen: Kijken! Enne laat daarna even een reactie achter hier......?!
Mocht je het missen, dan maar even naar de site van de eo: http://www.eo.nl/programma/deverandering/page/-/home.esp

7 opmerkingen:

  1. BEN ZO BENIEUWD!! haha heb ook net een blog geplaats over jullie!!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zitten vol spanning op de bank!! Ben super benieuwd, zal m´n zakdoekjes wel gereed houden denk ik...
    Kus Jeroen en Geer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga zeker kijken, ben heel benieuwd. Maar oh wat zijn die 2 liedjes onwijs mooi... heb met tranen mn ogen geluisterd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo mooi en zulke lieve mensen op tv,ik heb het niet droog gehouden hoor!!!!!!
    lied was onwijs zo toepaslijk,ben blij voor je dat het de goede kant op gaat,

    liefs mennie moeder van heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jorijke (en Henk),

    Louren (die jullie op Goede Vrijdag hebben ontmoet hoorde ik) heeft me verteld dat jullie vanavond op TV zouden komen en volgende week ook, om jullie verhaal te vertellen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, want zo goed ken ik jullie niet en kennen jullie mij niet, maar ik wil toch reageren. Want wat ontzettend mooi en indrukwekkend om te zien! Jullie zijn wel een voorbeeld voor me. Door de openheid geven jullie antwoord op de vragen die mensen hebben, maar misschien niet goed durven te stellen. Ik heb je verhaal 'Hééé, heb jij geen benen meer' ook gelezen, en dat is zo waar. Ik denk aan jullie en bid voor jullie.

    Liefs, Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie aflevering, janken...
    zo'n bijzonder mooi verhaal, heeft me echt geraakt.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Jorijke..

    Super mooi, open, indrukwekkend verhaal.
    Ik was er erg van onder de indruk.
    Je staat zo positief in het leven en durft ook de moelijke dingen zo goed te benoemen.
    Ik vind je een onwijs sterke vrouw!!

    Be blessed

    lfs Dianne

    BeantwoordenVerwijderen