zondag 10 april 2011

Bidden hoeft niet meer...

Afgelopen maandag en dinsdag had ik een studietweedaagse. Ik sprak toen een collega en we kwamen in het gesprek op onze ontmoeting van enkele weken geleden in de stad. Zij had toen haar dochtertje mee en Henk en ik stonden toen een tijdje te praten met haar.
'Weet je wat mijn dochtertje zei, Jorijke toen ik thuiskwam met haar.' Ze zei, 'nou, mam, voor Jorijke hoeven we niet meer te bidden, ze is zo vrolijk!' Ik schoot in de lach. 'Zei ze dat echt?' 'Ja, ze vond het niet meer nodig.....'

3 opmerkingen:

  1. Prachtig jor! Leuk dat je dit met ons deelt!
    Komt gewoon omdat je heel positief bent!
    Respect!

    Liefs Cora!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kinderen zien dat je gelukkig bent in ieder geval positief in het leven staat, maar wij blijven voor je bidden want er zullen genoeg moeilijke momenten zijn

    BeantwoordenVerwijderen