maandag 18 april 2011

50 jaar getrouwd!

Vandaag zijn mijn opa en oma van de Geest 50 jaar getrouwd. Een prachtige, zonnige dag was het. Vanmiddag heerlijk met zijn allen gevaren op het Eemmeer, daarna met zijn allen naar Putten. Daar hebben we gebowld en heerlijk gegeten. Het was een dag om niet te vergeten! Bijzonder om dit met zijn allen te kunnen vieren in goede gezondheid. Dank u wel Vader!
Het fototoestel ging mee deze dag en heeft voor leuke plaatjes gezorgd!

Daar komt het bruidspaar aan!

Jan en Rijkje van de Geest- Poort


Mooie bloemetjes! Voor opa en oma plukken?

Broer en zussen

Zwagers en schoonzusje er ook bij!

Met z'n allen op de boot!

Samen met oma, naar wie ik vernoemd ben. Rijkje en Rijkje....


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's en wat een prachtig weer hadden jullie voor dit feest!! mooi ook die van je opa en oma samen!! (kras stel nog hoor!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's!
    Die foto waar Boazje opstaat! TOP!...hij leert al goed om een beetje gekke bekken te trekken met Diane!

    p.s. je kent mij natuurlijk niet...ik jouw ook niet...alhoewel...ik ben de zus van Marieke...en mariek wees mij op jouw site en hield mij op de hoogte tijdens je afschuwelijke jaar! Fijn dat je er zo goed uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen