zondag 17 april 2011

Meer gebruik maken van je GSM!

Vanmiddag naar een prachtige kerkdienst geweest in Wezep. Daar deden zestien mensen belijdens. Waaronder een vriend van ons. Het was een mooie dienst. De dienst had als thema: 'Vrienden voor het leven'. Jezus is een vriend. Iemand bij wie je altijd terecht kan. Er voor je is. Hij heeft jou, mij al aangenomen als vriend. De vraag is alleen: Is Hij ook jou vriend? Ga je met alles naar hem toe?

We steken een hoop tijd in facebook, hyves, twitter, onze telefoon. We zouden meer gebruik moeten maken van onze GSM. Nee, niet dat ding waar je mee kan bellen, smsen, mailen en weet ik het niet wat nog allemaal meer. Maar van je Geestelijk Stille Moment. Hoe vaak heb jij een Geestelijk Stil Moment op de dag? Hoe vaak neem je de tijd voor Hem?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed ben met telefoontjes (laat ze nog wel eens vallen in een theemok, in de wc, op straat), en ik maak ook niet zo veel tijd vrij voor mijn GSM. Ik ben van plan om dat vanaf nu meer te gaan doen. Ik ben benieuwd of het me lukt...

Hieronder nog een lied, wat we vanmiddag zongen in de dienst en wat mij altijd raakt. Ik vind het een prachtig lied!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten