dinsdag 6 september 2011

lummelen

Wat heerlijk om te lummelen. Om niets te doen. Gewoon een halfuurtje per dag. Niets moeten, maar zitten en denken en dromen. Het maakt je creatief. Het maakt je bewust van je leven. Het zet je even stil in deze wereld van rennen en vliegen. Het voelt goed.
Ik zou zeggen, probeer het eens!

Ik ben het niet gewend om niets te doen. Er is namelijk altijd wel iets wat ik moet/kan doen (herkenbaar?).
Voor mezelf, de protheses, de rechtszaak, in het huis of voor het werk.
Toch probeer ik elke dag te lummelen. Omdat ik merk dat het me goed doet.

Het is tijd om te lummelen nu.....

2 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een heel goed advies. Ik ga het ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En daarom doe ik bijna elke middag als ik niets meer te doen heb een tukkie;-)

    BeantwoordenVerwijderen