zaterdag 10 september 2011

GOUD!

Er zijn mensen in mijn leven, die veel voor mij betekenen. Bij wie ik mezelf kan zijn. Sommige ken ik al een lange tijd, andere nog maar kort. De ene zie ik wekelijks, de ander maandelijks en soms halfjaarlijks. Maar het is goed, ook als we elkaar een tijd niet hebben gesproken.

Het voelt goed om met elkaar te lachen en te huilen. Het is fijn om je leven te delen met anderen. Ik vind het zoveel belangrijker dan al die verplichtingen die ik heb. En daarom kies ik er regelmatig bewust voor om leuke dingen te doen. Lekker uit eten te gaan, een verkleedfeestje, keuvelen in de tuin, terrasje pakken. 



Marjan en Esther, het was weer gaaf, bedankt! Jullie zijn gave vriendinnen! Zet hem op in alles
en tot snel maar weer. Oja Esther, maak je auto even.... ;-)! We hebben weer voor wat overlast gezorgd...
Maria, je bent een mooi mens, onze afspraak dinsdag was te kort. Snel weer daten? 
Roland (en Inge), dank voor het gesprek. Dank voor het vertrouwen wat je geeft. Dank voor de tips. Het doet ons/mij goed!
Johan and Anton, thanks for everything. You are fantastic.Thank you for the trust and opportunity that you give me.  
Meneer de fysiotherapeut. Ik weet dat je dit leest. Dus ik pas op wat ik schrijf. Je doet me veel pijn, maar ik ben je dankbaar. Dankbaar voor de tijd en energie die je er in steekt. Ik ben doelen aan het bedenken, SMART-doelen. Het is moeilijk, want ik wil weer fietsen, lopen, sporten. Ik wil weer doen, wat ik deed voor het ongeluk. Niet helemaal realistisch....ik weet het, grrrrr. Laat ik mijn oefeningen zo maar gaan doen.
Mam, bedankt voor wie je bent.....je bent Goud!
Pap, jij ook....vinger dik...jij komt me redden. Met trekzalf. En ik denk dat het heeft gewerkt, je bent zo gek nog niet ;-)! Dokter worden een idee?
Een kus voor al die anderen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten