zondag 13 februari 2011

'Ik denk, dus ik besta' (Descartes)

Ruim anderhalf jaar later....anderhalf jaar na die zondag. Die zondag die ons leven veranderde. Het zet je aan het denken. Wat wil ik? Waar leef ik voor? Waar wil ik 'staan' over vijf jaar, tien jaar? Wat vind ik belangrijk? 
Ik heb het afgelopen jaar, meer tijd gehad om na te denken. Na te denken over al deze vragen en nog zoveel meer. 

Er hebben zoveel mensen meegeleefd met ons en leven nog steeds mee. 'Wanneer komt er weer een mail?' 'Dan kunnen we jullie nog een beetje volgen'. Wordt er dan gezegd tegen ons. 'Of is het geen idee om gewoon een blog bij te houden?' 
Al een tijdje liep ik rond met de gedachte, bloggen of toch niet? En vandaag heb ik besloten, ik doe het! Een proefperiode van drie maanden en dan bekijk ik of het me bevalt. Vanaf nu ben ik dus te volgen.

3 opmerkingen:

  1. Je bent begonnen! Wat tof!
    Ik ga je ook hier volgen. :-)
    Kus, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed!! Hopelijk is het ook een fijne manier om van je af te schrijven.. En bloggen is leuk!

    Groetjes Kim
    http://madebyjoan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen