dinsdag 5 maart 2013

Holladijee!

Het is alweer veel te lang geleden....dus even kort een bericht. Daarna weer snel het zonnetje in, want wat is het zonnetje heerlijk. Echt genieten. De lente is heel dichtbij. In huis is het al zover. Er staan bollen, tulpen, en andere verse bloemen. Heerlijk vind ik dat, bloemen in huis. Ik verwonder me al een week over de Kersenbloesem, die helemaal in knop zat en elke dag iets meer uitkomt.

De afgelopen weken en dagen is er op verschillende gebieden vooruitgang geboekt. Zo is de school waar ik werk aangepast, holladijee! En dat is me toch heerlijk. Met een klein afstandbedieninkje (wat een woord) open ik de deur van school. Perfect! Geen getrek meer en naar achter rollen met de rolstoel en dan proberen naar binnen te rijden met een volle tas....Ook de vervelende mat is verleden tijd. De bovenbouwingang/-uitgang is toegankelijk gemaakt. Ik kan daar dus vanaf nu naar binnen en naar buiten, top! En ook de drempels bij de wc en bij de keuken zijn verwijderd. Ik merk nu al dat dit allemaal een stuk handiger is en mij minder energie kost. De energie die ik heb, steek ik namelijk het liefst in het lesgeven. En dat is goed gelukt, want ik heb een heerlijke werkdag gehad. Genoten van mijn klasje, lekker lesgegeven en heerlijk met ze gelachen tijdens de energizers.
Eenmaal thuis was het eten, douchen en slapen, want een dag werken kost helaas nog steeds een hoop energie. Of dit ooit minder wordt, weet ik niet, de tijd zal het leren.

3 opmerkingen: