vrijdag 15 maart 2013

Blij :)

God > zon > familie en vrienden > slapen slapen slapen > reizen > mijn man Henk die er altijd voor me is > vlinders > lente en zomer > de eerste keer weer lopen > fluitende vogels > film Intouchables > les geven > Gerbera's > mensen > lachen veel en hard > Baileys > bloemen > een goed boek > met familie en vrienden herinneringen ophalen uit het verleden > Parijs > bbq > foto's bekijken > mijn ouders > keihard meezingen met een mooi liedje > merken dat ik iets toch kan waarvan ik dacht dat ik het niet meer kon > collega's > felle kleuren > Zuid-Afrika > Flair > wilde dieren > bad > cabaret > dag lummelen > liggen in de hangmat > buurtjes die me redden op de meest ongemakkelijke momenten > een goed gesprek > Hawaii > onverwachts uiteten > de Grote Avond van de Guido > fotograferen > auto rijden > los lopen buiten waaaah > Hayday > prothesemaker die zich voor 200% inzet voor mij en mij nog beter wil leren lopen > kaarsen > lekker lang tafelen met mooie mensen > Hunkie > een onverwachts kaartje op de deurmat > Vrienden van Amstel Live > bezoek van mijn twee huiseenden > en nog zoveel meer....

Wat maakt u/jou blij?     

3 opmerkingen:

  1. Haha, Hayday, vooral met de kerstmutsen ^^
    Wat maakt mij blij? Dat ik zoveel mooie mensen en kinderen om mij heen heb waar ik zoveel van leer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo blij dat jij weer zo goed door kan gaan en geniet van het leven. Ik hoop voor je dat je protheses goed zijn en dat je weer goed kunt lopen!!!! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. >blije mensen>positieve mensen>mensen die doorzetten!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen