woensdag 21 maart 2012

Yes, het is lente!

Het is lente, wat ontzettend lekker. Wat hebben we al mooie zonnige dagen gehad en wat een prachtige dag was het vandaag. Het maakt vrolijk. Ik heb er wel een tijdje naar uitgekeken, naar de warmte, de zon op mijn gezicht.
De vogels die fluiten een blij lied. Alle bomen en struiken lopen weer uit. Wat heeft God alles mooi gemaakt. Vanmiddag heb ik in de tuin genoten van alles. Het leven is mooi en wat heb ik veel om voor te danken.

Wat gaat de tijd snel. Ik zit niet alleen maar in de tuin hoor....heb ook nog een tijdje gezocht naar mijn stem ;-).... Inmiddels heb ik hem weer terug en kan ik weer lekker kletsen.

Vorige week woensdagavond bij de opnames geweest van De Verandering van Stéphanie. Een vrouw met een verhaal. Heftig, pijnlijk. Wat is er in haar leven ook veel gebeurd. Maar wat is ze een doorzetter!
Ik mocht het lied horen, wat speciaal voor haar is geschreven. 14 april is de uitzending, schrijf hem in de agenda!
Voor Henk en mij was het een kleine reünie. Wat leuk om een aantal weer te zien, die vorige jaar mee naar Zuid-Afrika gingen voor de opnames van onze afleveringen. Inmiddels ben ik heel veel verder dan toen. En er is nog steeds vooruitgang, dat maakt dankbaar!

1 opmerking:

  1. Ha, leuk! We spreken snel af, ik mail of sms je deze week! Groetjes, Stéphanie

    BeantwoordenVerwijderen