maandag 5 maart 2012

Hallo wereld.

Hallo wereld. Langzaam ontwaak ik uit mijn winterslaap. Haha, vandaar dat het zo rustig was hier de afgelopen maanden. Ben echt niet van de winter. Bah. Ben zelfs nog twee weken weggeweest, heerlijk in de zon, maar ondanks dat duurt de winter hier in Nederland te lang. De komende weken en maanden zullen er weer meer blogs te lezen zijn.

Iets waar ik mee bezig ben geweest, afgelopen weken is.......tromgeroffel.....met schrijven. Weliswaar niet op deze blog, maar wel op mijn computer. Ik ben bezig met een boek. Wanneer? Hoe? Wat? Dat zijn voor mij ook nog vragen. Maar het begin is er...

3 opmerkingen:

  1. He! Lekker geslapen?
    Wauw, wat enorm gaaf zeg dat je een boek gaat schrijven! Ben benieuwd :) Heel veel succes ermee!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder! Ik wil het wel lezen iig! Liefs Caro

    BeantwoordenVerwijderen