donderdag 8 maart 2012

Lijstjes..

Toen ik na ruim 10 maanden uit het ziekenhuis kwam, was het een feest om weer thuis te zijn. Niets is fijner dan je eigen huis. 

Na die ziekenhuisperiode ging ik het huis door en ontdekte een lekkage in een kamer. Dit was ons niet opgevallen, omdat we weinig thuis waren geweest. Nu loopt net de schilder de deur uit. Het plafond is weer wit...top! Weer iets wat van het lijstje af kan worden gestreept. Ik ben benieuwd naar de dag, dat er geen lijstje meer is. Dat alles gewoon gedaan en klaar is. 
Na het ongeluk is dat niet meer gelukt. Er is altijd nog wel iets wat moet gebeuren...
De meeste dingen zijn saai en die stel ik zo lang mogelijk uit. De leuke dingen doe ik wel.

Op dit moment ben ik op zoek naar een reis. Wat zullen we gaan doen deze zomer? Frankrijk, Spanje? Of toch iets heel anders Thailand of China? Of blijven we een keer thuis? Gek om dit uit mijn mond te horen. Nee, we weten het nog niet. Hebben jullie misschien tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten