dinsdag 14 oktober 2014

duiken

Afgelopen zomer hebben wij genoten van een mooie vakantie. Ook hebben we toen weer gedoken. Wat is de wereld onderwater mooi. Als ik dat zie, dan weet ik het zeker. Er moet een God zijn. 

Steeds kom ik er achter dat alles met mijn beperking nog mogelijk is. Het kost alleen zo veel meer moeite. Ik doe het gewoon zoals iedereen het doet, of ik doe het aangepast. 
Met duiken ben ik eerst in het water gaan liggen en daar heb ik mijn trimvest aangetrokken. Het lood kun je om een gordel dragen of in je trimvest. Ik had het in mijn trimvest zitten. De rest gaat hetzelfde. 
Mijn ervaring is ook dat iedereen wil helpen om het voor elkaar te krijgen. Super gaaf en fijn!





1 opmerking:

  1. Hoi, gave foto's! Heb je met protheses gedoken met daaraan vinnen? Of heb je iets anders gebruikt? Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen