zaterdag 25 juni 2011

werken

Henk werkt op het moment weer de hele week. Het valt hem wel zwaarder dan verwacht. Ook hij heeft een flinke tik gehad door het ongeluk en alle moeheid komt er eigenlijk nu wel uit. Regelmatig plannen we een weekend niks (lekker thuis) en tot nu toe lukt het goed om dat zo te houden.
Naast het werken is Henk ook nog erg druk met de lopende rechtszaak. Dat kost tijd en energie. En omdat hij nu vijf dagen werkt, moet dat meestal in de avonden gebeuren of in het weekend.

Werken, ja dat kan ook ik weer. Wat heerlijk! Ik werk op het moment twee dagen en dat is te zwaar, merk ik aan mijn lichaam. Ik kom bijna altijd met hoofdpijn thuis. Dit is ook niet verwonderlijk na de ruim 30 operaties die ik heb gehad. Maar het is wel lastig. Lastig met mijn karakter. Ik wil zo graag, maar mijn lichaam roept: 'Stop!' Dus na de vakantie een stapje terug, twee ochtenden werken en pas uitbreiden als mijn lichaam zegt dat dat kan....

1 opmerking:

  1. Ja moeilijk als je tegen grenzen aanloopt. Goed dat je luistert naar je lichaam. Sterkte voor jullie allebei! Trots op jullie! dikke kus, tante Magda

    BeantwoordenVerwijderen