vrijdag 5 september 2014

groep 5

Na een geweldige vakantie, weer lekker aan het werk. Dit jaar geef ik les aan groep 5. Wat een lieve kinderen heb ik in de klas. En wat willen ze graag leren. Heel leuk! Ik geniet van de twee dagen dat ik ze les mag geven. 

Ik liet van de week ook mijn protheses zien. Ik moet nog even wennen aan het feit dat ik groep 5 les geef. Ze zijn nog wel klein. Ik heb dus mijn verhaal heel kort verteld en mijn prothese laten zien. Na schooltijd komt er een collega naar me toe. ' Hé Jorijke, goede dag gehad? Ik had net een leerling hier bij me uit je groep.' 'O' zeg ik 'en had hij nog iets te vertellen?' ' Nou, ik vroeg aan hem of hij vandaag nog wat geleerd had. Dat was niet zo, maar toen bedacht hij zich dat jij had verteld over je protheses. Hij zei, ja en toen deed juf een prothese uit en toen dacht ik ooo nu komt er overal bloed, maar gelukkig gebeurde dat niet.' Ik schiet in de lach van het verhaal van mijn collega. Op deze manier heb ik er niet over nagedacht. In het vervolg nog wat voorzichtiger zijn met het laten zien van mijn protheses.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten