donderdag 25 april 2013

uitproberen

Ik heb sinds enkele weken protheses met een andere fitting. Eerst moet ik mijn benen insmeren met creme/soort hars, dan mijn liner aan dan een sokje eroverheen en vervolgens in de koker van mijn protheses. Een heel gedoe. En dat mag ik dan maar liefst twee keer doen. In het begin heb ik er haast niet mee gelopen gewoon omdat het zo'n werk is.
Na mijn bezoek van vorige week aan de prothesemaker, heb ik beloofd er nu echt mee te gaan lopen....en dat doe ik. Het lukt me nog niet om het elke dag te doen, maar ik ga de goede kant op. Ik voel wel dat ik beter vast zit. Vooral links. En dat is wat ik wilde.
Nog even doorzetten en gaan kijken en ervaren of dit beter werkt dan mijn oude protheses. Je moet er wat voor over hebben om te kunnen lopen....

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jorijke, Kom via via 'toevallig' op je weblog en zie je foto. In onze kerk in vathorst (kruispunt) is vaak voor je gebeden na je ongeluk. Gek dat via die wegen mensen weten wie jij bent, terwijl dat andersom niet zo is. Nu zie ik deze foto en wil je echt bemoedigen door te zeggen dat je er fantastisch uitziet op de grote foto! Met een knipoog naar die benen op de achtergrond, heerlijk! Met een lach en een traan kom je een heel eind, het allerbeste!
    groet, Coralie Goedhart, vathorst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Jorijke, de nieuwe foto (zó gaaf!!!) vast professioneel??? valt natuurlijk gelijk op, ik moest even turen hoe het nou zat met je benen ;-) humoristisch!
    maar ook van Eva (zit bij me op schoot, bijna 4) een compliment: "ik wil ook zo'n jurk, en zo'n bloemetje, en zo'n horloge!" hahaha fashionqueen in de dop!
    liefr, trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volhuden. Toen je voor de eerste keer als peuter leerde lopen viel dat ook niet mee. Nu gaat die vergelijking natuurlijk wel "een beetje" mank. Immers voor de eerste keer leren lopen is een natuurlijk proces.
    Wat ik ermee wil zeggen. Je krijgt weer een kans om te leren lopen. Volhouden dus.

    BeantwoordenVerwijderen