dinsdag 30 oktober 2012

Hunkie

Ik moet toch een blogje wijden aan Hunkie, mijn konijn. Sinds vrijdag is hij dood en ik mis hem. Een leeg hok staart me aan...

Hij is zelfs nog bij me in het ziekenhuis geweest. Heel rustig kwam hij naast me liggen. En ik was blij, dat ik hem eindelijk weer zag na een lange tijd. Welk konijn is er ooit een ziekenhuis in gesmokkeld? Precies Hunkie, niet alleen dat maakt hem bijzonder.
Hij kwam op een bijzondere manier bij ons, via vriendin Joryn. Naast dat hij bijzonder was, was hij ook heel lief. Hunkie hoorde bij ons, bij mij en ik mis hem...


2 opmerkingen:

  1. Dat kan ik mij heel goed voorstellen dat je hem mist. Ik hecht mij ook altijd erg aan mijn huisdieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Jorijke,

    Wat vervelend, ik zou het ook heel erg vinden als Ollie (onze kater) dood zou gaan.

    Liefs
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen