maandag 9 april 2012

Je t'aime Paris!

Eén keer per jaar moet ik naar Parijs. Wat vind ik dat een ongelofelijke, gave, mooie, fantastische stad. En het is om de hoek! Vijf uur rijden en je staat in hartje Parijs. Nog nooit geweest? Dan raad ik je aan, snel te gaan.

Wij hadden vorig jaar bij onze auto een weekendje weg gekregen. Broekhuis vond het zo vervelend dat onze auto zo lang op zich liet wachten. En toen hij er eindelijk was, ontvingen we een weekendje weg ter compensatie. Perfect!!!

Dus gingen wij afgelopen Pasen naar de stad van de liefde. Ons huwelijk kon wel een oppepper gebruiken en die van mijn ouders helemaal ;-)...... Nee, zonder gekheid, we gingen dus met mijn ouders en hebben hun ook de stad laten zien. Het was onze vijfde keer, inmiddels.

Wat kiekjes hieronder!




In de Tuileries drinken we een glaasje wijn en eten we een toastje met brie en Boursin.
Het graf van Napoleon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten