donderdag 7 juli 2011

In de aap gelogeerd

Een aantal weken geleden lag er een envelop op de mat met daarop de aanhef: Juf Koelewijn. Ik was benieuwd en maakte de envelop open. Een uitnodiging voor de afscheidsmusical van groep 8 van De Bron in Barneveld. De school waar ik mijn eindstage heb gelopen voor mijn opleiding. Ik had toen groep 4/5. En deze groep 4 is nu groep 8 en zij nodigden mij uit voor hun musical.
Ik dacht bij mezelf, ik moet het zo regelen (qua afspraken) dat ik daar heen kan. Vorige week donderdag woonden wij de musical bij in de Veluwehal.

Allerhartelijkst werden Henk en ik begroet en kregen een plek helemaal voor aan. De hele avond hebben wij genoten van een erg grappige musical over dieren. Ik herkende alle kinderen nog, wist zelfs van de meeste kinderen de namen ook nog. Sommige kinderen waren 4 jaar geleden erg verlegen en gingen nu 'los'. Gaaf om te zien, wat gaat de tijd toch snel.....


1 opmerking: