vrijdag 29 juni 2012

Tot ziens!

Het einde van het schooljaar nadert en daarbij komt ook mijn vertrek in zicht. Voor een aantal van jullie een verrassing, voor een aantal niet. Ik heb vijf jaar mogen werken op Het Zwaluwnest. Vijf bijzondere jaren met een kleurrijke rand! Er is een (juf) Jorijke van voor het ongeluk, van tijdens het ongeluk en van daarna.                                                                                                                                           
Ik kwam als jonge meid in 2007 op school. Wat was ik blij, ik had een baan. Samen met Anke Balkenende mocht ik lesgeven aan groep 6/7. Een fantastisch jaar! Daarna volgde nog een jaar en deed ik de gymopleiding. Maar toen, toen veranderde ineens alles op die bewuste 2 augustus 2009. Misschien weet u nog wel precies waar u was. Iedereen heeft het zo op zijn of haar manier ervaren. Wat was het een heftige periode. Wat kreeg ik veel steun van u en van de kinderen. Kaarten, mailtjes, foto’s, bezoekjes, cadeautjes, telefoontjes, en niet te vergeten het belangrijkste al die gebeden…..Bedankt daarvoor! Ik (maar ook mijn man) heb(ben) dit zeer gewaardeerd.                        
In oktober 2010 liet ik af en toe weer eens mijn hoofd zien op school. In januari 2011 ging in lesgeven in groep 6. Zo kwam ik langzaam weer terug op school. Wie had dat 
gedacht.                                            
Dit schooljaar mocht ik groep 6/7 lesgeven. Gaandeweg het schooljaar kwam ik erachter dat, ondanks dat ik naar beneden ben gegaan, het schoolgebouw toch lastig blijft voor iemand in een rolstoel. Dat heeft uiteindelijk, in overleg met Jan Overweg, mij doen besluiten om te vertrekken. Te vertrekken naar een school, die beter toegankelijk is.    

Genoten heb ik van alle kinderen, van de lessen die ik mocht geven en van het contact met u. 
 Ik wens u het beste. Bedankt en tot ziens!
Groeten,
Jorijke Koelewijn

1 opmerking:

  1. Ik vind je een doorzetter! op die andere school ga je het vast ook naar je zin krijgen! succes volgend schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen