vrijdag 21 september 2012

Hoe gaat het met ons?

- Henk is begonnen met een studie. Dit wilde hij jaren geleden al, maar er kwam iets tussendoor. Nu gaat hij dus weer naar school en moet hij studeren....Wel gaaf dat hij de studie nu kan volgen. En ik, ik ondersteun hem, maak koffie, bak cake en geef hem regelmatig een knuffel. Als dat niet goedkomt met die studie.

- De rechtszaak loopt nog steeds. Af en toe moeten wij wat aanleveren, het blijft aandacht vragen.....

- Ik werk één dag op een nieuwe school en het bevalt. In de vakantie dacht ik nog wat heb ik gedaan, maar nu kan ik zeggen, het is een goede stap geweest.

- We wachten op bericht van de gemeente, dat kan elk moment komen. Dan kunnen we kijken hoe we het huis kunnen aanpassen. Wat duurt het allemaal lang....geduld.....

- Problemen met linkerbeen, gister in het ziekenhuis geweest en een operatie lijkt het beste. Ik begin aan het idee te wennen. Over een paar weken een onderzoek of ik een goed stuk huid heb op mijn been en waar de bloedvaten lopen. En dan moet ik het maar gaan doen....

2 opmerkingen:

  1. Spannend allemaal, wat voor studie is Henk gaan doen? en wat fijn dat je het naar je zin hebt op je nieuwe school, geen trappen meer dus!! Sterkte met alle te nemen beslissingen!!! groetjes, Jaap & Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen