vrijdag 24 augustus 2012

99 Luftballons

Wat een verrassing, afgelopen dinsdag was ik jarig. 's Avonds had man Henk een verrassing. We reden tegen kwart voor zeven het terrein op van kasteel Hooge Vuursche. Henk had net verteld dat we zo naar de film zouden gaan in Hilversum, maar hij wilde eerst nog even kijken bij het kasteel, daar waar wij vier jaar geleden waren getrouwd. Ik vond het best, maar toen het wat lang duurde, werd ik ongeduldig en een beetje pissig. 'We komen zo te laat voor de film, Henk, draai nou om!'. 'Rustig, nou maar, misschien hoort dit wel bij het plan', zegt hij zo rustig als hij kan zijn. Ik denk die film gaan we missen en blijf nog wat doorzeuren.
Ondertussen rijdt Henk een soort van bos in en dan om het hoekje, zie ik het......een leeg grasveld en op dat grasveld, jawel een luchtballon. 'Waaaah, ja hoor, echt gaan we met een luchtballon, nee, echt, serieus, jij bent gek, dus dat van die film dat was niet serieus......' Henk moet alleen maar lachen en ik, ik vind het fantastisch. Hoe heeft hij het weer geflikt, die man van me.......dit wordt gaaf! (en dat was het ook!!)



Opstijgen bij kasteel Hooge Vuursche

Paleis Soestdijk

Vind jij ons huis?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten