maandag 30 juli 2012

artikel VROUW magazine

Komend weekend is het dan zover, een artikel in VROUW magazine van De Telegraaf.

Toen de vraag mij werd gesteld, heb ik er wel een tijd over nagedacht en met verschillende mensen over gesproken. Uiteindelijk toch besloten het te doen.
En nu komend weekend is het dus zo ver. Spannend! Het artikel heb ik al gelezen, maar het totaalplaatje heb ik nog niet gezien.
Bizar dat ze het weten te plannen in het weekend wat het dichtst valt bij 2 augustus. Nog een paar dagen en dan zie ik (en twee miljoen lezers met mij) hoe het is geworden.

2 opmerkingen:

  1. Spannend! Ik ga hem van het weekend dan even halen in de winkel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijdens de vakantie kopen wij altijd elke dag de Telegraaf. Zo ook nu op Rhodos. We waren verrast om het artikel zover van huis tegen te komen. Het is een mooi artikel geworden waar we nog steeds van onder de indruk raken.

    Groetjes, Janny Bos

    BeantwoordenVerwijderen